ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Απαράδεκτη οδική συμπεριφορά των οδηγών λεωφορείων (ΒΙΝΤΕΟ)

Παρατηρώ πάρα πολύ καιρό τώρα, την απαράδεκτη οδική συμπεριφορά πολλών οδηγών λεωφορείων, που επειδή αυτή είναι η δουλειά τους, νομίζουν ότι οι δρόμοι τους ανήκουν!! Τα βασικά προβλήματα που έχω εντοπίσει είναι δύο:

  1. Ξεκινάνε μετά από τη στάση για αποβίβαση-επιβίβαση επιβατών, χωρίς καν να ελέγξουν από τον καθρέπτη τους αν τους προσπερνάει κάποιο αυτοκίνητο. Με το που ανάψουν φλας, έχουν στρίψει και το τιμόνι αριστερά, και αναπτύσσουν ταχύτητα, αδιαφορώντας για το αν το όχημα  που τους προσπερνάει κινδυνεύει να συγκρουστεί με το ερχόμενο από το αντίθετο ρεύμα.

  2. Στις περισσότερες (για να μην πω όλες) στάσεις του Ηρακλείου, οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) οδηγοί σταματάνε για να αποβιβάσουν και ν’ αποβιβάσουν κόσμο τουλάχιστον 3 μέτρα μακριά από το κράσπεδο του πεζοδρομίου, δηλαδή στη μέση του δρόμου!! Έτσι, ενώ έχουν προβλεφτεί εσοχές για τη στάση των λεωφορείων,και μάλιστα διαγραμμισμένες με κίτρινο χρώμα, αυτές μένουν άδειες, ενώ τα λεωφορεία κλείνουν εντελώς το ένα ρεύμα κυκλοφορίας, δημιουργώντας μποτιλιάρισμα στους ήδη φορτισμένους κυκλοφοριακά δρόμους της πόλης. (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ)
Είναι απαράδεκτη αυτή η συμπεριφορά. Μπορεί ο ΚΟΚ να δίνει μια σχετική προτεραιότητα στα λεωφορεία, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να ξεκινάνε χωρίς να ελέγχουν αν τους προσπερνάει κάποιος. Εξάλλου γι’ αυτό είναι οι εσοχές, για να μπορεί η υπόλοιπη κυκλοφορία να διεξάγεται με τη λιγότερη δυνατή όχληση από τα λεωφορεία. Αλλά κυρίως  για να επιβιβάζεται και ν’ αποβιβάζεται ο κόσμος ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!
Στο βίντεο που ακολουθεί, θα δείτε ακριβώς αυτά που περιγράφω παραπάνω. Τραβήχτηκε σήμερα στην πλατεία ελευθερίας, στο κέντρο του Ηρακλείου. Τρία λεωφορεία φτάνουν ταυτόχρονα στη στάση. Το πρώτο, ενώ έχει όλο το χώρο να μπει στη διαγραμμισμένη εσοχή, σταματάει ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠ’ ΕΞΩ, ΔΗΛΑΔΗ 2,5 ΜΕ 3 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!! Ο κόσμος φυσικά διανύει την απόσταση αυτή για να μπει στο λεωφορείο. Ταυτόχρονα όμως, το δεύτερο και το τρίτο λεωφορείο, ενώ δεν είναι ακριβώς το χώρο της στάσης, αλλά πιο πίσω, και μάλιστα μπροστά στην πιάτσα των ταξί, ανεβάζουν και κατεβάζουν κόσμο άνετα, σα να μη συμβαίνει τίποτα!!! ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΞΙ!!! Αν ξεκινούσε το πρώτο ταξί, θα μπορούσε να χτυπήσει κάποιο από αυτούς που κατεβαίνουν από το λεωφορείο!!!
Κύριοι οδηγοί, οι εσοχές για τις στάσεις των λεωφορείων έχουν δημιουργηθεί για κάποιους λόγους!! Δεν είσαστε πειρατές των δρόμων, αλλά επαγγελματίες,  που έχετε ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να τηρείται τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, και ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Βεβαιωθείτε ότι δε σας προσπερνάει κάποιος πριν ξεκινήσετε από τη στάση. Και χρησιμοποιήστε τον ειδικό χώρο που υπάρχει ειδικά για τα λεωφορεία στις στάσεις.
Και, εν τέλει, δεν πειράζει, ας καθυστερήσετε και 5 λεπτά, προκειμένου να είστε πιο σωστοί. Ο κόσμος θέλει να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του, αλλά πάνω απ’ όλα, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ!!!

3 σχόλια:

  1. η τροχαια τους επιτρεπει να σταματουν ετσι στο δρομο εφ'οσον ποτε δεν τους ελεγχει...αγνοουν εμας τους οδηγους των μικρων γιατι θεωρουν οτι ειναι κυριαρχοι στο δρομο λογω του ογκου του οχηματος τους....για να σεβεται κανεις τον συνανθρωπο του χρειαζεται παιδεία και εδω αυτο ειναι μαλλον αγνωστο σ'αυτη την κατηγορια οδηγων...οποτε..αμφιβαλω αν λαβει κανεις αρμοδιος υπ'οψιν του αυτα που γραφεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά αυτά που γράφει το άρθρο και να μην ξεχάσουμε να σημειώσουμε και την παλαιότητα των λεοφωρείων (τα μεταχειρισμένα της Γερμανίας φέρνουν) με αποτέλεσμα να βγάζουν ένα σωρό καυσαέρια. Αλίμονο στον οδηγό που θα έχει την ατυχία να βρεθεί πίσω από αστικό λεωφορείο του Ηρακλείου. Θα πρέπει να εισπνεύσει τα δηλητήρια που βγάζουν.

    Επίσης, τα λεωφορεία φυσαρμόνικες που είναι τόσο τεράστια κάνουν για τους δρόμους του Ηρακλείου;;;

    Πραγματικά πάντως ο τρόπος επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών από τους οδηγούς λεωφορείων που περιγράφει τα άρθρο, δημιουργεί μεγάλο μέρος του κυκλοφοριακού προβλήματος του Ηρακλείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΙΣΩΣ ΕΧΕΤΑΙ ΔΕΙ ΟΔΗΓΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΣΤΙΚΟ Η ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΣΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΗΜΕΝΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ. ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΙΧ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ ΜΡΟΣΤΑ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΙ ΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή