ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Καταγγελία για την Αγροτική Τράπεζα

Έχω ένα στεγαστικό δάνειο στην Αγροτική τράπεζα. Εδώ και 4 χρόνια πληρώνω τις δόσεις μου κανονικά, χωρίς να έχω καθυστερήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ. Δεν είναι εύκολο, αλλά μέχρι σήμερα τα είχα καταφέρει. Κάθε μήνα καταθέτω τα χρήματα σε λογαριασμό που διατηρώ στην τράπεζα, και από εκεί εξοφλείται το δάνειο με πάγια εντολή που έχω κάνει. Για το μήνα Οκτώβριο λοιπόν, είχα καταθέσει το ποσό που πρέπει έγκαιρα. Η δόση πρέπει να πληρώνεται στις 8 του μήνα, που για τον Οκτώβριο έπεφτε Παρασκευή. Την Δευτέρα λοιπόν 11 του μήνα, λαμβάνω μήνυμα στο κινητό μου από την ΑΤΕ, που μου λέει ότι δεν έχω καταβάλει τη δόση του δανείου, και να το φροντίσω…
Παράλληλα, την ίδια μέρα, λαμβάνω με το ταχυδρομείο μια ανανέωση ασφαλιστηρίου του σπιτιού (είναι υποχρεωτικό για το στεγαστικό δάνειο) από την Αγροτική Ασφαλιστική, το οποίο γράφει πάνω με ένα σφραγιδάκι: “εξοφλήθηκε από το λογαριασμό σας”, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ που προχώρησε στην εξόφληση.
Πάω λοιπόν σήμερα στο κατάστημα της Αγροτικής Τράπεζας στην  περιοχή του λιμανιού του Ηρακλείου , στην οδό ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 2, να ξεκαθαρίσω την κατάσταση. Μίλησα με 4 υπαλλήλους, οι 3 ευγενέστατοι. Η τέταρτη κυρία, παρόλο που δεν μίλησε με άσχημο τρόπο, είχε ένα ύφος ότι “εμείς ότι σας λέμε, και κάντε ότι θέλετε”. Μου λέει λοιπόν ότι το ασφαλιστήριο του σπιτιού προβλέπετε από τη σύμβαση του δανείου που έχω υπογράψει. ΣΩΣΤΟ. Μου λέει επίσης ότι έχω υπογράψει πάγια εντολή για εξόφληση του δανείου από το λογαριασμό μου. ΣΩΣΤΟ. Επειδή όμως, όπως ισχυρίζεται η κυρία, το ασφαλιστήριο του σπιτιού προβλέπεται από τη σύμβαση του δανείου, συνεπάγεται ότι και αυτό περιλαμβάνεται στην πάγια εντολή που έχω κάνει, και εξοφλείται και αυτό αυτόματα από το λογαριασμό μου… ΛΑΘΟΣ, ΛΑΘΟΣ, ΛΑΘΟΣ!!!
Όπως βλέπετε στην πάγια εντολή που έχω υπογράψει,της οποίας ζήτησα και πήρα αντίγραφο, αναφέρεται ΡΗΤΑ ότι δίνω εντολή να εισπράττεται Η ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!! Μάλιστα γίνεται και επεξήγηση εντός παρενθέσεως, και αναφέρεται ότι η εντολή περιλαμβάνει το κεφάλαιο και τους τόκους!!
ΑΓΡΟΤΙΚΗ1
Πως συμπέρανε λοιπόν αυτή η κυρία ότι εγώ έχω δώσει εντολή να εισπράττουν τα πάντα από το λογαριασμό μου, επικαλούμενη την παραπάνω εντολή; Αλλά με το υφάκι που είχε, νόμιζε ότι θα ψαρώσω, και δε θα το ψάξω παραπέρα… Έτσι έχει μάθει να φέρεται η συγκεκριμένη, και αυτή προφανώς είναι η πολιτική της τράπεζας σε όλα τα παρόμοια ζητήματα.  Τους ενημερώνω λοιπόν ότι θα το ψάξω πολύ το θέμα, και θα πάω όπου χρειαστεί, μόνο και μόνο για να κόψω τον αέρα της κυρίας αυτής, και για να γλυτώσουν και άλλοι  από παρόμοιες καταχρηστικές χρεώσεις. Σημειωτέον ότι η δόση του δανείου παραμένει ανεξόφλητη, και μου χρεώνονται και πανωτόκια κάθε μέρα που δεν την εξοφλώ!!!
Η ιστορία όμως δε σταματάει εδώ. Το ασφαλιστήριο για το σπίτι, ήταν αυξημένο κατά 25 % σε σχέση με πέρσι. Έτσι, κοίταξα να δω τι συμβαίνει και με αυτό… Στην αρχή μου έλεγαν ότι έχει αυξηθεί το ασφάλιστρο ανά τετραγωνικό μέτρο. Αλλά κοιτάζοντάς το καλύτερα, ενώ έχω υποχρέωση να ασφαλίσω το σπίτι για αξία 180.000 ευρώ, μου το είχαν ασφαλίσει για 200.000, και είχαν ανέβει τα ασφάλιστρα εξαιτίας αυτού κατά 13% !!  Και σας θυμίζω ότι το ποσό το έχουν ήδη εισπράξει, οπότε και να τους πω να διορθώσουν το ασφαλιστήριο, θα καθυστερήσω να πάρω πίσω τη διαφορά!! Αυτό που θα κάνω φυσικά, πιο πολύ εξαιτίας της συμπεριφοράς τους και της κουτοπονηριάς τους, είναι να αλλάξω ασφαλιστική εταιρία!!
Αυτές τις τεχνικές σκαρφίζονται στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, για να παίρνουν τα λεφτά του ανυποψίαστου κοσμάκη… Αλλά να ξέρουν ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, και ο κόσμος ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΟΥΣ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου