ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Καλούν και τηλεφωνικά στην υποδοχή του Παπανδρέου στο Ηράκλειο.. Τόσο πολύ ζορίζονται;

Μόλις έλαβα ένα τηλεφώνημα σπίτι μου, με απόκρυψη φυσικά… Μια ευγενική κυρία μου είπε:

“Γεια σας. Από το ΠΑΣΟΚ σας τηλεφωνούμε. Πήραμε για να σας καλέσουμε αν θέλετε να παρευρεθείτε στην υποδοχή του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, που θα γίνει αύριο στις 11:00 στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου”. Και μετά από παύση ενός δευτερολέπτου, αφού είδε ότι δεν “κραύγασα” από τη χαρά μου, μου είπε: “καλό σας απόγευμα”…

Μα καλά, τόσο πολύ ζορίζονται, ώστε καλούν ανθρώπους τηλεφωνικά να υποδεχτούν τον Πρωθυπουργό; Τι θέλουν να δείξουν, μια λαοθάλασσα να περιμένει το Γιωργάκη στο αεροδρόμιο; Ποιος νομίζουν ότι είναι, ο Ανδρέας; Αυτές οι εποχές περάσανε ανεπίστρεπτη, ακόμα και στην Κρήτη… Και τι θα καταφέρουν μ’ αυτό; Να πείσουν τους αναποφάσιστους και καλά να πάνε με “το πολύ πλήθος;

Και για ποιο λόγο να τον υποδεχτώ; Επειδή μου μείωσε 20% το μισθό μου; Επειδή έκοψε 2 συντάξεις από τον πατέρα μου; Επειδή η σύμβαση της γυναίκας μου έχει μετατραπεί σε μερικής απασχόλησης, με αντίστοιχη μείωση μισθού; Επειδή ακρίβυνε τα πάντα, και δεν μπορώ να προσφέρω τα απαραίτητα στα παιδιά μου; Για τί ακριβώς;

Καλύτερα να μην έρθω κυρία μου… Γιατί δε μου περισσεύουν και παπούτσια, και οι τομάτες είναι και λίγο ακριβές αυτή την εποχή…

1 σχόλιο: