ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Πόσο ακόμα…

Έντονα έχει προβληματίσει απ’ ότι διαβάζω όλους τους πολιτικούς το γεγονός ότι χτες βράδυ μια μερίδα       “Αγανακτισμένων” της πλατείας Συντάγματος απέκλεισαν την έξοδο της Βουλής, και χρειάστηκε να επέμβουν οι αστυνομικές δυνάμεις για να μπορέσουν να “διαφύγουν” βουλευτές και εργαζόμενοι. Μάλιστα, κάποιοι βουλευτές έφυγαν συνοδεία αστυνομικών μέσα από τον Εθνικό κήπο, με φακούς στα χέρια…

Δεν είδα όμως να προβληματίζονταν ιδιαίτερα τις προηγούμενες ημέρες, όταν χιλιάδες κόσμου μαζεύονταν κάθε βράδυ και διαδήλωναν ειρηνικά. Μάλιστα, πολλοί απ’ αυτούς, με αρχηγό φυσικά τον Αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, απαξίωναν με συνεντεύξεις τους και δηλώσεις τους το κίνημα. Δεν προβληματίζονταν βλέποντας τα πανό να γράφουν “δεν τα φάγαμε μαζί”, “Ξυπνήσαμε”, “θα φύγετε νύχτα”, ή   όταν άκουγαν τους ήχους από τις κατσαρόλες…

Καλά κάνουν έστω κι έτσι να προβληματίζονται. γιατί η αγανάκτηση όλο και συσσωρεύεται. Και μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, κάθε φορά που διαρρέουν κι ένα νέο μέτρο, που θα κάνει τη ζωή μας ακόμα πιο δύσκολή. Και, παρόλο που το κίνημα έχει ξεκινήσει με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ, δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να διατηρήσει αυτό το χαρακτήρα.

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να χαλιναγωγήσει την αγανάκτησή του ο άνεργος, που ψάχνει τώρα μήνες για δουλειά, και συντηρείται από την οικογένειά του…

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να χαλιναγωγήσει την αγανάκτησή του ο νέος, που του λένε ότι ΑΝ καταφέρει να βρει μια δουλειά, θα αμείβεται 592 ευρώ και θα πρέπει να δουλεύει και 10 ώρες την ημέρα χωρίς υπερωρίες, όποτε κρίνει ο εργοδότης του…

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να χαλιναγωγήσει την αγανάκτησή του ο συνταξιούχος, που του λένε ότι θα μειωθεί το ΕΚΑΣ, θα πληρώσει νέο ΛΑΦΚΑ, θα μειωθεί το ΕΦΑΠΑΞ για το οποίο πλήρωνε μια ζωή…

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να χαλιναγωγήσει την αγανάκτησή του ο κάθε γονιός, που βλέπει ότι δεν μπορεί να προσφέρει τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραίτητα στα παιδιά του…

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να χαλιναγωγήσει την αγανάκτησή του ο εργαζόμενος που βλέπει ότι χάνει το σπίτι του από τις τράπεζες…

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να χαλιναγωγήσει την αγανάκτησή του ο δημόσιος υπάλληλος, που θα μειωθεί ο μισθός του ΞΑΝΑ άλλο 20%-30%…

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να χαλιναγωγήσει την αγανάκτησή του ο επιχειρηματίας που κλείνει την επιχείρησή του, και κινδυνεύει να μπει φυλακή από τα χρέη…

Δεν είμαι σίγουρος για κανέναν πια, και για τίποτα. Αλλά και κανένας δεν είναι σίγουρος που θα τον βγάλει αυτή η κατάσταση, και πως θα εκφράσει την αγανάκτησή του… Και αυτό θα πρέπει να προβληματίσει όχι μόνο τους πολιτικούς, αλλά όλους μας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου