ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Παππούλη έμαθες τα νέα;

image -  Παππούλη, έμαθες τα νέα;
-  Ποια νέα παιδάκι μου, ξανάρθανε οι Γερμανοί;
-  Όχι ακριβώς παππούλη... Δηλαδή ξανάρθανε , αλλά χωρίς  όπλα...
-  Και τι θέλουν παιδάκι μου;
-  Θέλουνε λέει να σταματήσουμε να ξοδεύουμε...Να μη ζούμε πλουσιοπάροχα..
-  Και ο Βενιζέλος το ξέρει παιδάκι μου; Γιατί προχτές τον άκουσα στο χαζοκούτι και έλεγε ότι πρέπει να ξοδεύουμε για να έχουμε αποδείξεις.
-  Το άλλαξε αυτό παππούλη... Θέλει λέει να ξοδεύουμε, αλλά αν δεν ξοδέψουμε και τα αποταμιεύουμε, να του πούμε που τα βάζουμε...
-  Στο στρώμα παιδάκι μου να του πεις... στο στρώμα... Αν και τώρα τελευταία αντί να βάζω στο στρώμα, βγάζω από αυτό...
-  Και δε φοβάσαι βρε παππού να έχεις τα λεφτά σου στο στρώμα;
-  Φοβάμαι παιδί μου αλλά τι να κάνω; Να τα βάλω στην τράπεζα να τα χάσω; Αν ακούσω κάτι τη νύχτα ύποπτο, έχω και το κινητό που μου πήρε η μάνα σου, να καλέσω βοήθεια...
-  Τώρα που είπες κινητό παππούλη, έστειλες sms στο υπουργείο για να μην πληρώσεις την έκτακτη εισφορά για το σπίτι σου;
-  Τι είναι αυτό το sms παιδάκι μου;
-  Μήνυμα από το κινητό παππού..Πρέπει μέχρι τις 2 του Οκτώβρη να στείλεις μήνυμα στο υπουργείο με το ΑΦΜ σου και τον αριθμό παροχής, για να σε εξαιρέσουνε από το φόρο..
-  Δεν ξέρω εγώ παιδί μου τέτοια πράγματα...εγώ μόνο τη μάνα σου ξέρω να παίρνω τηλέφωνο...
-  Μα αν δεν το κάνεις παππού θα πρέπει να πληρώσεις 400 ευρώ για το σπίτι...
-  400 ευρώ; Μα 600 παίρνω σύνταξη. Πως θα περάσω το μήνα; Τι θα μου μείνει για να πάρω τα φάρμακά μου;
-  Δεν ξέρω παππού... Αυτό είναι λέει το δίκαιο.. Πρέπει να σώσουμε τη χώρα... Αν δεν πληρώσεις, θα σου κόψουν το ρεύμα!
Πες παιδί μου του Βενιζέλου ότι εγώ την έσωσα τη χώρα από τους Γερμανούς την πρώτη φορά που αυτός ήτανε αγέννητος... Τώρα είναι η δική τους σειρά να τη σώσουν.. Στείλε του εσύ ένα sms να του το πεις, γιατί εγώ δεν ξέρω... Και πες του ότι δεν έχω να πληρώσω. Κι αν θέλει ας μου κόψει το ρεύμα. Το έζησα μια φορά, δε με νοιάζει να το ξαναζήσω...

1 σχόλιο:

  1. Bravo. An excellent piece of writing. It would be easy to ridicule the new policy (because it is ridiculous), but you bring out the sad inhumanity of cases like this.

    ΑπάντησηΔιαγραφή