ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Επιστολή διαμαρτυρίας κατοίκων του κέντρου για τη διαμόρφωση των πεζοδρομίων

Αναγνώστης του ιστολογίου έστειλε την παρακάτω επιστολή διαμαρτυρίας, σχετικά με την κατασκευή πεζοδρομίων στην περιοχή γύρω από το σταθμό αυτοκινήτων «Central Parking». Την επιστολή υπογράφουν 63 κάτοικοι του κέντρου του Ηρακλείου:

Επιστολή διαμαρτυρίας

“Ο Δήμος Ηρακλείου τις μέρες αυτές κατασκευάζει πεζοδρόμια στο κέντρο της πόλης, στην περιοχή που εσωκλείεται από τις οδούς Κορωναίου, Σαπφούς, Επιμενίδου & 25ης Αυγούστου.

Οι εν λόγω διαμορφώσεις περιλαμβάνονται σε μελέτη που υπέβαλε η εταιρεία «Central Parking – Servin Kritis AE», προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση των αυτοκινήτων στον σταθμό αυτοκινήτων «Central Parking» επί της οδού Κορωναίου και η οποία εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο (απόφαση 703/2010).

Με αυτές τις διαμορφώσεις θα βελτιωθεί η κυκλοφορία των πεζών στο κέντρο της πόλης, γεγονός που μας βρίσκει γενικά σύμφωνους. Η ένστασή μας αφορά στο πλάτος των οδών οι οποίες προτείνεται να διαμορφωθούν στα 3,20m, όταν η κυκλοφοριακή μελέτη προτείνει πλάτη 3,50 - 4,50m. Η μείωση του πλάτους των οδών θα δημιουργήσει σημαντικό πρόβλημα στην κυκλοφορία, κυρίως σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Όλοι θυμόμαστε την δυσκολία προσέγγισης των οχημάτων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην πυρκαγιά που σημειώθηκε σε bar επί της οδού Αγίου Τίτου.

Παράλληλα, η εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης στην πόλη, που είχε ανακοινώσει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος από το φθινόπωρο του 2011, μεταφέρεται χρονικά τον Ιανουάριο του 2012 (καταρχήν), γεγονός το οποίο σε συνδυασμό με την επικείμενη διαμόρφωση πεζοδρομίων θα μας οδηγήσει σε αδιέξοδο, καθώς : α) αναβάλλονται οι ρυθμίσεις για τις θέσεις στάθμευσης των μόνιμων κατοίκων και β) καταργούνται δεκάδες τέτοιες θέσεις λόγω της προτεινόμενης διαμόρφωσης πεζοδρομίων.

Η αδιέξοδη αυτή κατάσταση θα οδηγήσει τους κατοίκους του κέντρου της πόλης είτε σε ιδιωτικούς σταθμούς αυτοκινήτων, είτε σε απομάκρυνση απ’ αυτό.

Αναρωτιόμαστε τι απ’ αυτά τα δυο επιθυμεί η δημοτική αρχή ; Μήπως και τα δυο ;

Για τους λόγους αυτούς ζητάμε :

Α) την άμεση διακοπή των εργασιών κατασκευής των πεζοδρομίων, έως ότου ρυθμιστεί το θέμα της στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου σε εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης για την πόλη

Β) τον επανέλεγχο του σχεδιασμού των πεζοδρομίων και του πλάτους οδών, με κριτήριο την διευκόλυνση της κυκλοφορίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.”

image image

image

image

Καλό είναι λοιπόν η δημοτική αρχή να απαντήσει για ποιους λόγους η μελέτη δεν συμμορφώθηκε με τις βασικές αρχές της προτεινόμενης κυκλοφοριακής μελέτης. Ή μήπως σκοπεύει να προσαρμόσει την κυκλοφοριακή μελέτη ολόκληρης της πόλης, και τα πλάτη των οδών και των πεζοδρομίων, ανάλογα με το που ιδρύονται σταθμοί αυτοκινήτων;

Να θυμίσω επίσης στους αναγνώστες, ότι πριν από ένα χρόνο ακριβώς είχα επισημάνει από αυτό το ιστολόγιο, ότι ένα ολόκληρο έργο ασφαλτόστρωσης δρόμων στο κέντρο είχε γίνει προκειμένου και πάλι να εξυπηρετηθεί ο συγκεκριμένος σταθμός αυτοκινήτων κατά την έναρξή του (Δείτε εδώ).  Και μάλιστα είχα τονίσει ότι μειώνονται οι θέσεις στάθμευσης γύρω από το πάρκινγκ, με απόφαση της Επιτροπής Κυκλοφορίας!!! 

Ας ελπίσουμε ότι και την ύστατη αυτή ώρα, θα δοθεί κάποια λύση υπέρ του δίκαιου αιτήματος των κατοίκων, αν και πολύ φοβάμαι ότι το έργο βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, και το κόστος τροποποίησής του σε καιρούς κρίσης θα είναι σχετικά μεγάλο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου