ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Ένα “εφόσον” και πολλά “γιατί” για τη συνέντευξη Βενιζέλου μετά το “κούρεμα”

kourema Αυτή τη στιγμή δίνει συνέντευξη τύπου ο υπουργός οικονομικών κος Βενιζέλος, που μόλις γύρισε από το “κούρεμα” (βλέπε φώτο). Πανηγυρίζει φυσικά για την απόφαση που λήφθηκε χτες, λέγοντας ότι ή Ελλάδα ουσιαστικά γλυτώνει 100 δις ευρώ, χωρίς να απαιτούνται νέα μέτρα πέρα από αυτά που περιέχει το πολυνομοσχέδιο και το μεσοπρόθεσμο. Λέει ακόμα ότι ήρθε η ώρα οι τράπεζες να αναλάβουν το δικό τους μερίδιο της κρίσης αφού τόσο καιρό έχουν ευνοηθεί το προηγούμενο διάστημα, ότι δε θα υπάρξουν άλλες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, ΕΦΟΣΟΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΣΑ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

Αυτά βέβαια που λέει δεν μου ακούγονται παράλογα. Σε αυτό όμως το ΕΦΟΣΟΝ, κρύβεται όλη η ουσία. Τι θα γίνει αν η κυβέρνηση αποδειχτεί για άλλη μια φορά ανίκανη να εφαρμόσει αυτά που υπόσχεται; Τι θα γίνει αν δε γίνουν οι αποκρατικοποιήσεις, αν δεν παταχθεί η φοροδιαφυγή, αν  δεν αναστραφεί το κλίμα στην αγορά; Αν, αν ,αν;

Και τελικά, γιατί έπρεπε να φτάσουμε εδώ για να παρθεί αυτή η απόφαση; Γιατί έπρεπε η ανεργία να φτάσει στο 17% με τάσεις να ξεπεράσει το 20%; Γιατί έπρεπε οι μισθοί να μειωθούν στο μισό, και οι συντάξεις το ίδιο; Γιατί πρέπει ο κάθε συνταξιούχος των 450 ευρώ να πληρώνει φόρο; Γιατί πρέπει ο επιστήμονας στο δημόσιο να πληρώνεται με 900 ευρώ; Γιατί πρέπει να πληρώνουμε ενοίκιο στο σπίτι που με ιδρώτα και κόπο χτίσαμε, ή το χρωστάμε ακόμα στις τράπεζες; Γιατί πρέπει να φορολογούμαστε 2 και 3 φορές για το εισόδημα που βγάζουμε, και μάλιστα έκτακτα και με εφάπαξ ποσά;

Γιατί δε λήφθηκε μια τέτοια απόφαση στην αρχή της κρίσης; Γιατί δε ζητήθηκε ΠΡΩΤΑ απ’ όλα από τις τράπεζες να αναλάβουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης, αλλά έπρεπε να εξαθλιωθεί η κοινωνία για να θιχτούν αυτές; Μάλιστα, αν γίνονταν αυτό στην αρχή του 2010, που τα ομόλογα των τραπεζών ήταν πολύ περισσότερα, το κέρδος για το κράτος θα ήταν πολύ μεγαλύτερο, σχεδόν διπλάσιο.

Και τότε ο κος Βενιζέλος θα είχε κάθε δίκιο  να λέει ότι “μεταξύ τραπεζών και πατρίδας, προέχει η πατρίδα”… Τότε, μπορεί και να τον πίστευα…

2 σχόλια:

  1. Γιατί πολλά απο τα μέτρα ήταν άμεσα εισπράξιμα
    Γιατί τώρα πληρώνεις τα λάθη 10ετιών
    Γιατί το σπίτι που έχεις πιθανότατα να έιναι πάνω από αυτό που θα άντεχες αν δεν ζούσες μέσα σε μια φούσκα
    Γιατί ο εργαζόμενος πρέπει να αμοίβεται ανάλογα με το έργο του ασχετα αν είναι επιστήμονας ή όχι
    Και τέλος γιατί μέχρι να συμφωνήσουν οι της ΕΕ και να αποφασίσουν θέλει -πολύ- χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ποιος σου είπε ότι τα λεφτά τα έχουμε στην τράπεζα και περιμένουν την κυβέρνηση να τα "εισπράξει άμεσα";
    Τα λάθη 10ετιών είναι πρώτα λάθη πολιτικής, λάθη κυβερνήσεων, και μετά λάθη πολιτών. Δεν είδα να πληρώνει κανένας πολιτικός για τα λάθη που μας οδήγησαν εδώ. Μόνο πολίτες πληρώνουν... Που είναι η κάθασρη; Η κοινωνική δικαιοσύνη; Οι άλλες παπαριές που έχει αραδιάσει ο Γιωργάκης κατά καιρούς πριν και μετά τις εκλογές;

    Κι επειδή γνωριζόμαστε, θα σου απαντήσω επί προσωπικού για τα υπόλοιπα:

    Έχεις δίκιο, το σπίτι που έχω είναι πλέον μεγάλο για τα χρήματα που βγάζω. Και γι' αυτό φρόντισε η κυβέρνηση. Γιατί όταν εγώ το έχτιζα και δανειζόμουνα από τις τράπεζες που μου κάνανε τεμενάδες, τα είχα υπολογίσει όλα. Πόσα βγάζω, πόσα έχω στην άκρη, πόσα θα πάρω δάνειο και πόση θα είναι η δόση κάθε μήνα. Και τα κατάφερνα μια χαρά. Μέχρι πριν ένα χρόνο, που ήρθε η κυβέρνηση και ανάτρεψε ότι έχει σχέση με το εισόδημά μου, με φόρτωσε ένα σωρό πρόσθετους φόρους, ανέβασε τις τιμές στα ύψη, αλλά η δόση του δανείου μου έμεινε σταθερή! Και να σημειωθεί ότι τα χρήματα που δανείστηκα δεν ξεπερνούν το 50% της αξίας του σπιτιού! Όλα τα παραπάνω φίλε μου δείχνουν ότι εγώ δε ζούσα σε καμιά φούσκα, ούτε ότι έχτισα ένα σπίτι χωρίς να έχω δεκάρα τσακιστή, ή χωρίς να έχω σκεφτεί και την παραμικρή λεπτομέρεια. Ένα πράγμα μόνο δεν είχα σκεφτεί: τον παράγοντα ΓΑΠ! Εγώ και 11.000.000 Έλληνες!

    Αν θεωρείς ότι 900 ευρώ αμοιβή για ένα επιστήμονα είναι αρκετή, τότε λυπάμαι πολύ. Και ναι, η αμοιβή πρέπει να δυνδέεται με την παραγωγικότητα, αλλά η τελευταία να είναι αντικειμενικά μετρήσιμη. Και νομίζεις ότι αυτή τη στιγμή ένας που εργάζεται πάρα πολύ, παίρνει παραπάνω; Η λογική της ισοπέδωσης, είναι λάθος. Και η λογική της ισοπέδωσης προς τα κάτω, 2 φορές λάθος.

    Και, επειδή όπως είπα γνωριζόμαστε, θα ήθελα να μου πεις εσύ γιατί έχεις επιλέξει να ζεις και να δουλεύεις στο εξωτερικό; Γιατί δεν έρχεσαι στην Ελλάδα να ζήσεις, να μου πεις αν σου αρέσει; Να μου πεις αν βρεις δουλεια χωρίς να εκμεταλευτείς γωνριμίες, και πόσο θα παίρνεις όταν βρεις, και αν μπορείς να ζήσεις με αυτά; Ή μήπως νομίζεις ότι εσύ αξίζεις περισσότερο από εμένα, ή τον άλλο που έχει την ίδια ειδικότητα με εσένα, δουλεύει το ίδιο με εσένα, και πέρνει τα μισά λεφτά ή είναι άνεργος;

    Όποιος είναι έξω από το χορό, πολλά τραγούδια λέει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή