ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Δεν μπορεί να πάει για καφέ ο Παπακωνσταντίνου (βίντεο)! Ούτε κι εγώ, αλλά για άλλους λόγους!

image «Δεν μπορώ να κυκλοφορήσω στο δρόμο. Δεν μπορώ να βγω έξω να πιω ένα καφέ με τη γυναίκα μου. Έχω τον κόσμο να με λέει προδότη όταν έκανα αυτό το οποίο θεώρησα ότι έπρεπε να γίνει για να σωθεί η χώρα», είπε ο κος Παπακωνσταντίνου, πρώην υπουργός οικονομικών, που με την υπογραφή του και μόνο έβαλε τη χώρα στο πρώτο μνημόνιο, απαντώντας στην ερώτηση της Πόπης Τσαπανίδου  “ποιο είναι το πολιτικό κόστος που έχει υποστεί”.
Ε λοιπόν κε Παπακωνσταντίνου, σου έχω νέα. Ούτε κι εγώ μπορώ να βγω για καφέ με τη δική μου γυναίκα. Γιατί με τη “σωτηρία” που εσύ και η κυβέρνησή σου επέλεξες, δε μου περισσεύει ούτε ένα ευρώ για καφέδες και εξόδους! Για την ακρίβεια, μου λείπουν αρκετά ευρώ στο τέλος κάθε μήνα!
Εξάλλου, εσύ και η παρέα σου δε χρειάζεται να κυκλοφορείτε στους δρόμους. Έχετε τα δημόσια αυτοκίνητα γι’ αυτό, και τη συνοδεία να σας ανοίγει το δρόμο. Και όταν χρειαστεί να περπατήσετε, πάντα έχετε 4-5  άτομα τριγύρω σας να σας φυλάνε. Τέτοιο σωτήρα βέβαια, πρέπει να πληρώνουμε και για την προστασία του!!
Δείτε το βίντεο κάνοντας κλικ παρακάτω. Στο 40ο λεπτό ξεκινάει η συνέντευξη του κου Παπακωνσταντίνου, ενώ στο 49ο λεπτό μας πληροφορεί ότι δεν μπορεί να βγει για καφέ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου