ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Ρατσιστές και επαγγελματίες αντιρατσιστές

Της Ρίκης Ματαλλιωτάκη:
image Μια πολύ καλή μου φίλη, νοικιάζει εδώ και περίπου δύο χρόνια ένα σπίτι σε μια οικογένεια έντιμων και αξιοπρεπών Βουλγάρων, καθότι η εντιμότης και η αξιοπρέπεια δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο καμιάς φυλής και καμιάς ράτσας.
Η γυναίκα- η Βουλγάρα εννοώ, απασχολείται σε διάφορες εργασίες, οι οποίες όμως τώρα με την κρίση δεν της αποφέρουν ούτε τα απαραίτητα.-τώρα θα μου πεις σε ποιον αποφέρουν;-
Αποτέλεσμα; Η φίλη μου, αυτή δηλαδή που της έχει νοικιάσει το σπίτι, έχει να πάρει ενοίκιο από το  Μάη που μας πέρασε, και όχι μόνο καν δεν πέρασε από το μυαλό της να πετάξει έξω την οικογένεια, αλλά αντίθετα, από την αρχή του χειμώνα της πληρώνει και το πετρέλαιο θέρμανσης για να μην κρυώνουν τα παιδιά....
Αυτή λοιπόν είναι η προσωπική άποψη της φίλης μου περί ρατσισμού και ανθρωπισμού, μιλά από μόνη της και δεν χρειάζεται να την σχολιάσω εγώ. Αποδεικνύει έμπρακτα την ανθρωπιά και τον αντιρατσισμό της, βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη, αντίθετα με κάποιους άλλους, που....θα τα πούμε παρακάτω.
Πάμε στην γενική άποψη της τώρα.
Σε γενική άποψη λοιπόν, η γυναίκα που βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσει τον αλλοδαπό, είναι εντελώς κατά της παράνομης και λαθραίας μετανάστευσης, εισβολής θα την έλεγα εγώ, που σαρώνει  την χώρα μας τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα όλο ετούτο το αλαλούμ  να έχει γυρίσει μπούμερανγκ κατά των απλών πολιτών αυτής της δύσμοιρης χώρας.
Και δεν μιλώ εγώ, δεν μιλά κανείς, μιλάνε οι στατιστικές...
.μιλάνε τα γεγονότα που δεν είναι ένα, δεν είναι δυο , δεν είναι τρία , δεν είναι χίλια δεκατρία, με συνέπεια να φοβούνται οι άνθρωποι να ξεπορτίσουν, κυριολεκτικά, έξω τα σπίτια τους .
Κι όλα αυτά βεβαίως  με την ανοχή  των φονιάδων του κράτους και των ξεπουλημένων πολιτικών του που είναι ανίκανοι να μας κυβερνήσουν με συνέπεια να αναγκάσουν κάποια στιγμή τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν την αυτοδικία θέλουν δεν θέλουν...δεν γίνετε αλλιώς.
Διότι αγαπητοί μου, ρατσισμός δεν είναι να ζητάς το αυτονόητο που δικαιούται κάθε  άνθρωπος στην χώρα που ζει, την ασφάλεια δηλαδή, αλλά να θεωρείς εαυτόν ανώτερο,
Κι ας μην είμαστε υποκριτές....σε ότι αφορά εκείνο το περίφημο «δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες» ας μου επιτραπεί να έχω διαφορετική γνώμη.
Μόνο λαθραίοι άνθρωποι δεν υπάρχουν, λαθρομετανάστες  υπάρχουν και παραυπάρχουν και είναι εκείνοι οι οποίοι  εισέρχονται και διαβιώνουν χωρίς νομιμότητα σε  μία χώρα, και κατά συνέπεια  έχουν όλες τις ευκαιρίες και δυνατότητες  να δρουν λαθραία  και άνομα, ανά πάσα στιγμή,  εις βάρος των συνανθρώπων τους.
Όλους αυτούς τους ανθρώπους λοιπόν, τους παράνομους μετανάστες εννοώ, έχω διαπιστώσει πως  εκείνοι που στην πλειοψηφία μάχονται υπέρ των δικαιωμάτων τους, είναι οι λεγόμενοι επαγγελματίες αντιρατσιστές. Κοντολογίς είναι οι  άνθρωποι που κάνουν το εντελώς αντίθετο από αυτό που έκανε η φίλη μου, που υπερασπίζετε τα ανθρώπινα δικαιώματα τους έμπρακτα, παραμερίζοντας το προσωπικό της συμφέρον, αλλά ταυτόχρονα αυτό δεν την εμποδίζει να υπερασπίζετε παράλληλα  και τα δικαιώματα μιας ασφαλώς διαβίωσης και εκείνων  που έτυχε να γεννηθούν σε αυτή την ρημάδα χώρα.
Οι υπερασπιστές δυστυχώς  των κατατρεγμένων  είναι άνθρωποι που δικαιολογούν το έγκλημα με την δικαιολογία της πείνας, και οσονούπω θα δικαιολογήσουν και τον βιασμό με την δικαιολογία της σεξουαλικής πείνας-αφού αυτοί οι άνθρωποι δηλαδή απέχουν μακράν της συντρόφου τους, ε....τι να κάνουν...κάτι πρέπει να κάνουν...-Να μου το θυμηθείτε...
Με δυο λόγια, και για να μην μακρηγορώ-ήδη μακρηγόρησα πολύ.-οι υπερασπιστές των αλλοδαπών ανθρωπίνων δικαιωμάτων,  ποιοι είναι αλήθεια;
Οι άνθρωποι όπως την φίλη μου, που αδειάζει την τσέπη της για να βοηθήσει μια ανθρώπινη  ύπαρξη αλλά κατά τα άλλα κάποιοι θα μπορούσαν να την αποκαλέσουν και ρατσίστρια, ή κάποιοι άλλοι αντιρατσιστές που βρήκαν ένα πολύ ωραίο επάγγελμα για να γεμίζουν την τσέπη τους εις βάρος και αυτών που υπερασπίζονται και των υπολοίπων που μάχονται;
Και πάλι δεν το λέω εγώ αυτό, το λένε τα στοιχεία:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUzJBjdQKAwe1yySrYBM5GGNESMQbqg-ouOeJOTRlmuvO7DJsCHQPYLpkG4BIOxhm3M01M0wBZc2DhqZ35JV-qCsfGHiFgzN7gzDEitxe5Kk9jRrQ05tnJ3lJjxtAE9uzaFLJqaRZwY6o/s1600/77237957.png

ΥΓ: Πριν πάντως ο οποιοσδήποτε βιαστεί να με κατηγορήσει για ρατσισμό, ή να με αντικρούσει λέγοντας μου , «μα δεν έχουμε εγχώρια εγκληματικότητα;» θα τον παραπέμψω στην πρώτη πρώτη πρόταση του κειμένου μου όπου, όχι απλά λέω, αλλά αντίθετα πιστεύω απόλυτα  πως  η εντιμότης και η αξιοπρέπεια δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο καμιάς φυλής και καμιάς ράτσας.
Θα του κάνω όμως και την εξής ερώτηση:
Γιατί τον Έλληνα που  σκοτώνει, κλέβει , η τέλος πάντων παρανομεί, τον αποκαλούν εγκληματία, και τον αλλοδαπό εξαθλιωμένο και πεινασμένο  κακομοίρη;
Δικαιολογεί η πείνα το έγκλημα και τον βιασμό;
Μήπως αυτό είναι  η πιο χειρότερη μορφή ρατσισμού...λέω εγώ τώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου