ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Το όπλο του Βαξεβάνη

Το πρωί πήγα στο περίπτερο για ν’ αγοράσω το HOTDOC, όχι επειδή είχα αγωνία για το ποια ονόματα περιλαμβάνονται στην περιβόητη λίστα Λαγκάρντ, αλλά για να δηλώσω έστω με αυτό τον ελάχιστο τρόπο την υποστήριξή μου στην προσπάθεια του δημοσιογράφου (από τους ελάχιστους που υπηρετούν αυτό το λειτούργημα) να δώσει ένα τέλος στην παραφιλολογία που υπάρχει γύρω από αυτήν, όχι τυχαία φυσικά.
Το “σύστημα” που περιλαμβάνεται στη λίστα αυτή, το εξυπηρετεί η σπέκουλα γύρω από τη λίστα, γιατί πουλάει. Την κυβέρνηση που υπηρετεί το σύστημα...
επίσης τη συμφέρει να γίνεται κουβέντα, επειδή έτσι κάποιοι ψάχνουν αυτούς που έστειλαν τα χρήματά τους έξω και δεν ασχολούνται με το μνημόνιο 3 και την καταστροφή που θα φέρει σε αυτούς που δεν έχουν να φάνε μέσα. 
Η δημοσιοποίηση της λίστας χάλασε τα σχέδια κάποιων. Και αποφάσισαν με πρωτοφανή ταχύτητα για τα Ελληνικά δεδομένα να εκδώσουν ένταλμα σύλληψης του Κώστα Βαξεβάνη για δημοσίευση προσωπικών δεδομένων. Τώρα ίσως με αυτό το σήριαλ μπορέσουν να στρέψουν εκεί την κοινή γνώμη.
Το πρωί που πήγα στο περίπτερο, είδα κι έναν γνωστό μου, αγρότη στο επάγγελμα, με τη βασική μόρφωση, που με τίποτα δεν είχα καταλάβει ότι ασχολείται με τέτοιου είδους θέματα. Ζήτησε το hotdoc, και καθώς το πλήρωνε, σχολίασε: “Θα τόνε φάνε τον κακομοίρη το δημοσιογράφο". Δεν τη βγάζει την εβδομάδα”.  
Ο κόσμος έχει καταλάβει πολύ καλά τι συμβαίνει. Από τον καθηγητή πανεπιστημίου της Αθήνας μέχρι τον αγρότη στο τελευταίο χωριό της Κρήτης. Και αυτό είναι το όπλο του Βαξεβάνη. Αυτό θα τον σώσει. Γιατί “το σύστημα” δεν είναι τόσο χαζό ώστε να στρέψει τόσο πολύ κόσμο εναντίον του με μια και μόνο κίνηση. Αν ήμουν ο Βαξεβάνης, δε θα φοβόμουνα. Για τώρα. Θα φρόντιζα όμως να φυλάξω τα νώτα μου όταν αυτός ο θόρυβος κοπάσει…

1 σχόλιο:

  1. Όλοι πρέπει να εκφράσουμε την συμπαράσταση στον δημοσιογράφο Βαξεβάνη, έστω και στο διαδίκτυο.
    "Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές, δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν κομμουνιστής.
    Όταν ήρθαν να πάρουν τους Τσιγγάνους, δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν τσιγγάνος.
    Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν Εβραίος.
    Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα, δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει". Από τον "Σπιούνο" του Μπρέχτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή